Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Berg - 6 maj 2010 22:33

Nu så, haha lite efter utställningen berättar jag hur allt gick!

Jo, Odelia kom på 3/3 plats med hela 89 poäng! Mycket duktig min flicka var!    Och sedan Sophie kom på 2/3 (alltså Odelia och Sophie är två helt olika åldersgrupper!) med 88 poäng! Det gick väldigt bra för vara första gången. Stolt över mina två små flickor. Jag orkar faktiskt inte lägga upp alla bilder här. Men troligen kommer dom upp på facebook eller så får ni kolla på bilddagboken!

Idag har seriöst varit en skit dålig dag, allt har gått åt skogen och jag har mått allmänt dåligt. Imorgon ska jag till ''doktorn'' och få antiderpisiva. Hoppas dom hjälper mig ifrån dessa mega dåliga dagarna.

Just det. Sockerkringla är tingad och så snart är hon min! Ska bli så roligt med en amerikansk crested i flocken! Dock har jag en jävla massa att göra innan hon kommer hem, ska prata med pappa imorgon om vi kan fixa bokhylle buren sedan måste vi köpa ben och massor *suckar*. Känns som jag aldrig blir klar   

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards