Alla inlägg under december 2011

Av Linnea Berg - 8 december 2011 18:19

Snön har fallit, ursh vad jag hatar denna årstid. Vaknade imorse av en bil som stod och brummade i säkert 1½ timme. Jätte irriterande. Som tur var fick jag en fin pressent i förväg av mina kära föräldrar ♥
En ny trimmer! Så nu klipps alla marsvin korthåriga, sååå skönt tycker jag själv. Om jag kanske skulle ge bloggen en ny design? Hjälpt en mycket god vän med sin hemsida dom senaste två dagarna, blev riktigt fint!


Resultat från helgen var också fint.
Albérs Rosa Rosan blev BIR med cert
Strawberis Lilla Anna blev BIR-R tyvärr utan cert. Men två månader bara!

Strawberis Colt fick 86p.

Vibys Naomhi fick också 86p.
Occis New In Town fick 88p i julpokalen samt 85 i rasklassen.


Satte även Stockhanna med hane, fick bli Dexter, hoppas på fina bebisar!

Over and out nu ska marsvin rakas!! 

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards