Alla inlägg under juni 2012

Av Linnea Berg - 21 juni 2012 11:42

SM helgen var helt fantastisk! Var så trevligt så jag vet inte vad! Fick två nya titlar. Eternitys All That Jazz kallas nu mer SCH. Och Strawberis Lilla Anna fick en SV-12 titel! Så fantastiskt, min första svenska vinnare! Och min fjärde champion. Är så glad att det faktiskt går bra för mina djur. Hoppas verkligen Lilla Anna får sitt fjärde cert! (två cert från samma domare.) Så hon kan bli titulerad champion hon också.


Annars rullar det på fint hemma hos marsvinen. Tre nya champions. Varav en bara var här för ställas, och en ska flytta. Men en blir kvar. SCh Albérs Rosa Rosan, SCh Eternitys Postcard Summer och SCh Occis New In Town. Jag fick tillbaka min blogglust och kom på att jag faktiskt har en blogg här så kan väl lika gärna blogga här som skaffa en ny blogg. Jag har haft 7 kullar sedan sist märkte jag nu. Och har inga konstaterade dräktiga honor. Men har flera parningar på ingång. Kanske skulle ta och fota lite marsvin? Var länge sedan, och idag är det faktiskt fint väder att fota ute för!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards