Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Himlen har tagit tillbaka en ängel.

Av Linnea Berg - 2 september 2011 02:58

Inatt somnade vivi in. Jag vet inte riktigt vad som hände, allt gick så fort jag hann bara se hon var sjuk försöka få henne frisk så var hon borta. Kommer alltid minnas dig som en stjärna i mitt ♥. Sov gott Vivi, hoppas du hade det bra hos mig. 


Annars har inte det hänt speciellt mycket hemma hos mig. Mina planer på långhåren har utökas en hel del. Denna gång ska det blandas in en färg. Men alla andra marsvinen kommer sparas detta är ett miniprojekt jag valt att göra. Vi får se om jag kommer någonstans med det. Jag hoppas på det!


Jag har samt lite marsvin till salu. Så är du intresserad av långhåriga marsvin i avelskvalité så hör gärna av dig, alla marsvinen som är till salu finns på min hemsida. Klicka på länken för komma direkt till sidan. http://strawberis.se/forsale.html 


Utställning nästa helg, ser redan iframmemot det. Hoppas det blir roligt! Ha en mycket bra helg, har jag tänkt själv att ha!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Berg - 21 juni 2012 11:42

SM helgen var helt fantastisk! Var så trevligt så jag vet inte vad! Fick två nya titlar. Eternitys All That Jazz kallas nu mer SCH. Och Strawberis Lilla Anna fick en SV-12 titel! Så fantastiskt, min första svenska vinnare! Och min fjärde champion. Är...

Av Linnea Berg - 8 december 2011 18:19

Snön har fallit, ursh vad jag hatar denna årstid. Vaknade imorse av en bil som stod och brummade i säkert 1½ timme. Jätte irriterande. Som tur var fick jag en fin pressent i förväg av mina kära föräldrar ♥En ny trimmer! Så nu klipps alla marsv...

Av Linnea Berg - 23 november 2011 11:50

Nu har det gått otroligt länge sedan jag uppdaterade. Har hänt otroligt mycket sedan sist, så får väl ta och skriva alltihopa, till att börja med kom jag iväg på NM. Jag hade bara med mig Hiram ned, och det gick jätte bra! Blev bästa klippta långhår ...

Av Linnea Berg - 13 september 2011 07:21

Här får man en MEGA förkylning staxt innan NM, fyfaroao! Jag är sällan sjuk men när jag väl är det, då är jag riktigt dålig. Iallafall så kommer jag nog vara bättre så jag kan åka på NM, dock letar jag bostad fortf då dom jag egentligen skulle åka me...

Av Linnea Berg - 8 september 2011 19:00

Marthas ungar växer super fint. Båda är riktigt stora för sina åldrar. Påtanke med dom är bara 6 veckor så är dom redan väldigt fina. Hoppas dom blir bra båda två. Dock tror jag att jag kommer sälja Strawberis Golden Dancing Queen efter en kull. Får ...

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards