Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Berg - 26 juli 2011 12:46

Hejsan svejsan. Idag är det ett underbart väder, och jag spenderar dagen inne tyvärr. Har inte så mycket att göra utomhus. Jo ska plocka gräs idag till mina djur, vad har hänt i stallet då? Hmm ja.. Fotat djur badat djur anmält till utsällningar köpt lite djur och tingat ett och annat djur.. Walk a tightrope växer fint, pälsen är helt ljuvlig på henne. Spice of life är konstataerat dräktig, Samba ska ha snart och Martha är det också dags för snart. Hoppas på baby boom snart, var så länge sedan jag hade bebisar. Och tyvärr har jag konstaterat att Lillie inte är dräktig. Tråkigt, men så är det.. Antagligen är hon steril.. Menmen, nu ska vi inte deppa! Hoppas jag får Rope till champion men inte så troligt, men så länge det finns liv finns det hopp ;)

Nu får vi uppdatera med lite bilder. Och denna gång en film på rope också!


Eternitys Walk A Tightrope 6 månader


Eternitys Walk A Tightrope



Define Oreo




Eternitys Spice of life


     Spice söt!!

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards