Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Berg - 24 juni 2011 14:20

 

Av Linnea Berg - 22 juni 2011 15:29

Är så jävla stressad idag, håller på bli tokig mycket och göra men får inte ett dugg gjort.. Skulle behöva ducha vilket jag MÅSTE idag.. Så det får bli det först på listan sedan ska jag ta hand om marsvinen lite. Fått en hel del mejl där folk är intresserade av marsvin. Alltid roligt när dom kontaktar en man blir så stolt! :-)


Nej nu ska jag kila iväg, föresten flyttade ett nytt marsvin hit i Lördags. Bild på henne nedan. Namnet är Vivi

 

Av Linnea Berg - 20 juni 2011 00:39

Äntligen börjar den mörka tunneln få ett ljus. Har fått kontakt med en vän jag saknat så himla mycket och är så fruktansvärt glad att hon kontaktade mig igen. Och jag har bara 1 dopp kvar. Lillie är dräktig, tagit medicinen igen och mår betydligt bättre nu! Tack och lov igen hihi


Nu ska jag göra klart Giselas sida sista fixet. Sedan så ska jag bara ta det lungt!

Av Linnea Berg - 18 juni 2011 06:13

Idag ska jag med Anna till E-tuna utsällningen för hämta lite marsvin och prata med vänner. Hoppas jag klarar det, är så himla förkyld!! Bäst att klä sig varmt ser ut och bli en ruskigt kall dag idag! Vart tog den ljuva sommaren vägen?  


Anyway, dags att stiga opp äta frukost och klä på sig fixa håret och så på med lite skit i ansiktet! Ha en bra lördag, ska försöka jag med.    

Av Linnea Berg - 1 juni 2011 23:25

Vi föddes i en tid, långt efter alla krig. Utan något att slåss för. 
Våra föräldrar hade trott på idéer, men de hade alla varit osanna. 
Jag fanns en stund som i en dröm, och sedan var jag borta. 
Inte hade Gud sett mig. 
Inte hade jag bidragit till något projekt, eller samhällsbygge. 
Inte hade jag hjälpt till i någon utveckling. 
Ingenstans hade jag funnit mig till rätta, ingenstans hade jag hört hemma.
Jag hade trott på ingenting, ingenting hade jag velat bli.


Tänk vad ord kan påverka en.

Av Linnea Berg - 1 juni 2011 02:34

Jag hade tydligen inte berättat att två nya flickor flyttat hit från älskade Liz. Tusen tack för fina tjejerna!

Även har jag bestämt att La la love you stannar. För hon blir mammas morsdag gåva. Så nu har hon 2 st egna i päls.    

Bilder på dom två nya:

Eternitys Spice Of Life
Coronet, golden/white
Tyvärr har jag klippt ned henne nu då hon blir för gammal att ställa ut och hinna få till champion. 8 månader på sin första utsällning då väljer jag avla på henne istället!


 

Eternitys Rose-ColoRed Glasses
Sheltie, golden/white
Söt hona, kommer passa kanon med split när hon haft sin utsällningskarriär.


Har inte kommit igång med medicinering av ringormen men hoppas att kunna göra det innan nästa vecka. Men vi får väl se. Är trött på allt och alla just nu så därför är jag inte så skita sugen på blogga hela dagarna.. Dom har klippt gräset från mitt gräsnäste, men hittade ett annat ställe! WOW det var inte dåligt det nya, så fortsätter plocka där, men blir bra le om dom klipper det med.. Då måste jag leta mera.. Och det stället jag plockar vid nu har jag ALDRIG varit vid (inte ens långt härifrån) för när jag var liten var det världens story om den där ladan. Men för första gången på 16 år har jag varit VID ladan och vänt. Wow säger jag, det finns faktiskt hus över den ladan!! Visste jag inte ens och jag har bott här i 16 år. Kanske dags att ta en tripp med cykeln och se hur det ser ut där uppe. 


Nu ska jag nog se lite Supernatural.. Verkligen en serie jag måste tipsa om!

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards