Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Berg - 21 juli 2010 09:27

Nuså, först börjar vi med att jag har en ''ny'' mobil! Min mamma hade den några veckor men hon tyckte den var för komplicerad så jag fick den! Ja och det är den sprillans nya Xperia X10 mini! Jätte tacksam över den! :D


Även har jag färgat mitt hår svart, vilket jag faktiskgt vart ganska nöjd med. Eller ja, jag ångrar mig lite. Men det får vara svart det är ju en underbar färg.

Nu ska jag filosofera vidare, ha en fin dag vännerna!


Inte bästa bilden, men något i alla fall.

Av Linnea Berg - 19 juli 2010 14:04

Suck, fortfarandes inte klar med rummet. Ska riva mer tapet nu jag måste bli klar med det ju. Jag är en sengångare jotack jag vet... Men vadå det är inte så roligt att hålla på när man aldrig blir klar vill ju måla direkt uhuhhu!!! :((


Ha en fin måndag för det ska jag!

18

Av Linnea Berg - 18 juli 2010 14:09

Nu var det ett tag sedan. Ganska mycket har väl hänt. Eller tja inte hos marsvinen. Som jag märkte innan så hade jag inte visat upp Chirley på bloggen! Mycket konstigt hihi.


 


Själv river jag tapet och så ska måla om i mitt rum, det kommer bli Brunt och Turkost, är sugen på lite andra färger, och både brunt och turkost är jätte fint att ta bilder vid. Hoppas det blir lika bra som jag har tänkt mig. Nu ska jag fortästta med mitt rivande så ses vi när vi råkas!   

Av Linnea Berg - 5 juli 2010 16:30

Jag är hemma! (kom hem igår men ändå) Odelia blev BIS Pet 9 och fick ett till silverkort, nu saknas bara ett till så har vi ett GuldPet här hemma. Hoppas verkligen det kommer ett till snart. Mina två pojkar och odelia i ras gick det inge vidare för, men jag hade ändå roligt faktiskt. Ställde i uppfödargrupp och blev inte diskad i alla fall. Behöver bara vänta på nästa kull och ställa en gång till sen så, då blri det uppfödarnamn så fort som möjligt. Just det Ajvide fick ett Cert han behöver två till sen blir han Sch, hoppas Sofie ställer han fler gånger!


Tackar Sophie för en underbar helg, tackar Eva & Håkan plus Erik för en trevlig helg mer er också! Och alla andra på SM för en sjukt mysig helg! TUSEN TACK FÖR ALLT!

 

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards