Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea Berg - 8 mars 2010 22:14

Hej! Idag har marsvinen inte gjort speciellt mycket. Ett tag sedan man uppdaterade, marsvins ungarna växer och växer. Även kommer jag få hem en ny prinsessa i helgen. Ska bli kul med en större flock, då har man 6 marsvin här hemma. Funderar på sätta min nya prinsessa i avel till hösten. Men de får vi allt se. Hon har dock ett öronveck men de är inget som jag lider av, hon går ju faktiskt att ställa i pet!
Ska nog ta och göra en kategori med pressentation av alla marsvinen jag har här hemma! Gör det imorgon tror jag, är rätt trött nu.. :)


Nu får ni en bild på min prinsessa Odelia! Och bilden är från Luneas


 

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards