Alla inlägg under april 2010

Av Linnea Berg - 4 april 2010 22:15

Påsken är slut imorgon, tack och lov för det!
Jag ska försöka ta mig ned på stan och inhandla lite tyg på tisdag. Så jag kan sätta igång att sy min lilla underkjol, kommer säkert behöva 5-6 meter tyg, som jag kommer typ vika dubbelt. Om något förstår vad jag menar. Huvudsaken är att jg förstår *skrattar för mig själv*
Idag har jag städat mitt rum + marsvinens rum, nu är allt kliniskt rent, eller ja så rent det kan bli när man har djur. Även har jag gosat med många av mina marsvin idag, brukar ju knappt hinna med mer än 2 på en dag. Men idag blev det 3-4.. Sedan har vi en liten bild på sötodelia som sover i magfickan på min tröja ^^


   

Av Linnea Berg - 3 april 2010 02:00

Jag är vaken, klockan är två. Jag borde veeerkligen sova nu. Imorgon ska burarna städas. Har ingen lust är så trött att jag inte kan gå ens, nej nu klagar jag bara. Nu säger jag godnatt och lägger mig ned i sängen och sover så hörs vi när vi råkas!

Av Linnea Berg - 1 april 2010 21:22

Jaa, då har man färgat om sitt hår.. Det blev super kanon, jag älskade verkligen färgen! Även har jag sänt ut mina påsk hälsningar, så du är det dags att alla kollar sina små mejlar  
Just nu betalar pappa klänningen åt mig (jag kan inte med paypal). Den åker enda från Australien, det är ju nästan jorden runt? Eller iallafall på andra sidan jorden. Det är väl lite grymt? Nu kör vi bilder!


   

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards