Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Berg - 7 juni 2010 18:44

Nu är det anmät och klart, ska bli fruktansvärt roligt två hela dagar bara med marsvin hur underbart är inte det?! Bara marsvin och marsvins tokiga människor, och härliga vänner det kommer bli så roligt har även bestämt vilka som följer med mig!

Det blir Jun, souseiseki och Odelia! Sedan ska jag troligen ställa Ajvide åt S. Ska bli super roligt dock lite orolig över det hela.. Och funderar tre marsvin är ju jätte lite och ta med och ställa.. Hmm det får räcka för denna gång!


Livet i köping knallar på, ska ställa i uppfödargrupp under sm, sedan blir det en gång till i brastad så blir det ansöka om uppfödar namn, ska bli riktigt roligt faktiskt. Ska även försöka bygga en ny bur och lite sådant sedan får det faktiskt räcka för iår med byggen och dylikt jag börjar få trångt i vårat hus.. Sedan ska jag ju ha bebisar så då blir det mindre plats igen. Men detta vlir nog kanon ska ni se!   


Nu ska jag försöka stressa av mig lite och snart gå och lägga mig. Ska även troligen färga håret brunt igen, tycker jag passar bättre idet!

Vi hörs snart igen!

Av Linnea Berg - 1 juni 2010 02:20

Ja som sagt, är inne i en dålig bloggperiod. Jag har just gjort klar min hemsida! Den blev riktigt härlig, lika med bloggen den är också omgjord lite enkelt! Så skönt ibland att bara göra nytt! Sedan har jag fått hem sockerkringla. Hon är verkligen söt och gullig, ni kan se bilder på henne på hemsidan.

Jag är skit trött nu ._. Har städat 2 rum idag (marsvinen + mitt) riktigt skrubbat, ska prata med pappa om han och jag kan göra en ny bur till helgen. Kan ju även berätta jag var på uts 29/5 och det gick bra.. Väldigt bra! Odelia blev BIS pet 5 och kom 2a på gurkätartävlingen jag är så stolt över henne!!


 


God natt säger strawberis djur och ägare vi hörs så snart som möjligt! ^^

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards