Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Berg - 2 maj 2011 13:05

Tja!

Jag erbjuder transport av marsvin till SM och från SM till köping. Så man får hämta djuret hos mig eller lev vidare. Kommer ta 100 per djur för transporten.

Komentera här eller mejla mig så kan vi prata med :-)

linnea@strawberis.se

Av Linnea Berg - 1 maj 2011 06:11

God morgon!

Igår kväll fick Willhelmina sina rexbebisar. Det blev 3 stycken silveragouti white. En hona som kommer stanna, och två hanar. Ena hanen super söt får se om jag smygsparar han också. Nu bilder och namn + vikter!



Hane, hane och hona.



Mississippi rex hona, White/silveragouti. 92 gram





Hurricane Gilbert rex hane, Silveragouti/white 90 gram

       


       

Aprilhimlen rex hane, silveragouti/white. 78 gram 

Presentation


Godkänd uppfödare i SMF. Föder upp sheltie & coronet.

Senaste inläggen

Till salu

Ingenting för tillfället!

Arkiv

Omröstning

Vilket håranlag på marsvin är just din favorit?
 Långhår
 Korthår
 Strävhår
 Annat
 Va?

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards